Soort podcast: Nederlandstalige gesprekspodcast
Frequentie: Maandelijks
Lengte van een aflevering: 30-45 minuten
Officiële omschrijving: “Jij zapt of klikt waarschijnlijk dagelijks weg voor reclame… wij niet, wij hebben er zelfs een podcast over gemaakt.”
Waarom je volgens Kaylee zou moeten luisteren: “En dan nu reclame is een podcast over (je raadt het niet) reclame! Dat klinkt heel saai en stom, want waarom zou je een podcast over reclame willen maken als dat juist hetgene is wat iedereen het liefste vermijd op de radio? Nou, omdat reclames heel interessant zijn! Als je een beetje van marketing houdt, is deze podcast een must-listen. Iedere maand bespreken Emke Douwe en Freek de meest opvallende reclames van de afgelopen maand.”
Bij welke aflevering kun je het beste beginnen: Er zijn pas vier afleveringen, dus in principe kun je snel ‘bijluisteren’. Kaylee tipt aflevering twee: “Omdat in deze aflevering nog geen corona crisis te horen is en je na het beluisteren van die podcast beter snapt wat corona voor effect heeft op reclame uitingen. ”